20 років із «Кантабіле» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
20 років із «Кантабіле»
Рівець Товій Михайлович
Академічний камерний оркестр
20 років із «Кантабіле»
Камерному оркестру Волинської обласної філармонії «Кантабіле» нещодавно присвоєно звання академічного
25 лютого 2012, субота
Поширити у Facebook

Товій Рівець, скрипкаКамерному оркестру Волинської обласної філармонії «Кантабіле» нещодавно присвоєно звання академічного.

Це перший музичний колектив у нашому краї з таким високим статусом.

Наша розмова з його художнім керівником і диригентом, славетним скрипалем Товієм Рівцем.    
     
     
-Товію Михайловичу, ви очолюєте «Кантабіле» не один десяток років, змінюються музиканти, а керівник знову і знову працює з новими, з тими, що приходять у колектив.
     - Незабаром, може, в березні чи квітні, святкуватимемо двадцятиріччя «Кантабіле», відтоді й очолюю цей колектив філармонії.


     
- Репертуар, мабуть, такий великий, що вже й не полічити твори?
     - Швидше всього варто говорити про те, що маємо кілька програм - для малих дітей і старшокласників, програми духовних творів і світських, філософську музику. Ми прагнемо виховати в серцях наших слухачів добро, любов до рідного краю, до України.


     
- Рік, що минув, буде пам'ятним і незабутнім для вас, колективу з ряду причин.
     - Справді, рік був особливим. На День незалежності України мені було присвоєне найвище мистецьке звання нашої держави - народного артиста України. До того я мав звання заслуженого діяча, відзначений орденом «За заслуги» ІІІ ступеня.


Наприкінці минулого року «Кантабіле» відзначене статусом академічного. Але саме в минулому році, на жаль, мені особисто довелося пережити тяжку операцію на серці, кілька місяців не працював з колективом, був на лікарняному. Та я вдячний і своїм музикантам, і всім добрим людям, які підтримали мене в нелегкі часи. Тепер я знову з дорогим «Кантабіле», надолужую пропущене. За неповний місяць, відколи вийшов на роботу, дали 21 концерт - і то не лише в Луцьку, а й в районах області.

     - Наскільки мені відомо, вже в нинішньому році, окрім концертів у Луцьку, «Кантабіле» побувало на фестивалі «Січневі вечори» в Бресті, куди запрошують найкращі музичні колективи.
     - Ми беремо участь у цьому фестивалі вже чотири роки, маємо запрошення на ювілейний, котрий відзначатимуть наші друзі-сусіди через рік. В нинішньому ж році нам випала честь разом із славетними музичними колективами кількох країн відкрити фестиваль твором П. Чайковського «Серенада», а диригував об'єднаним колективом музикантів всесвітньо відомий Саулюс Сандецкіс. Це незабутнє, особливе враження для кожного музиканта.


     Нині і виступаємо з концертами, і готуємось до ювілею. Впевнений, що він буде пам'ятною віхою для кожного з вісімнадцяти музикантів, які нині грають в «Кантабіле», і для тих, хто в минулі роки творив добру славу нашого колективу, та й для наших дорогих слухачів і поціновувачів вічної і прекрасної музики.



Автор: Анастасія Філатенко
Колективи: Академічний камерний оркестр "Кантабіле" Волинської обласної філармонії
Виконавці: Товій Рівець
Концертна організація: Волинська обласна філармонія
Джерело: Газета "Волинь"



Інші:

Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
110307_412.jpg