Стаття |
|
|
|
|
Перевтілення чи втеча від реальності?
У Київській опереті сьогодні прем’єра «Мадемуазель Нітуш»
26 грудня 2013, четвер
Поширити у Facebook
У легкій веселій опереті французького композитора Флорімона Ерве приховано далеко не просте питання: чому люди часто живуть не за покликом душі, а за встановленими загальноприйнятими нормами поведінки? Так простіше?
Або ж вони бояться зазнати поразки і розчаруватися у власному виборі й рішенні?
Чи, може, їх стримує суспільна думка? Однак лише змінюючись, експериментуючи, випробовуючи власні сили, таланти та вміння можна знайти шлях до свого власного відчуття щастя.
У «Мадемуазель Нітуш» герої ведуть подвійне життя: Селестен — набожний хормейстер монастирського пансіону, і, водночас, далеко не скромний композитор оперет Флорідор та Деніза — зразкова старанна вихованка пансіону, яка мріє стати актрисою.
За словами постановника вистави, художнього керівника Національної оперети Богдана Струтинського, в роботі над виставою постановча група намагається якнайповніше зберегти оригінальне звучання музики Флорімона Ерве: у роботу взяли оригінальний французький клавір. А щоб відтінити той чи інший момент включили кілька фрагментів музичних творів французьких композиторів: Франца Легара, Жака Оффенбаха. Простір сцени буде наповнено балетними па у класичному стилі — «на пальцях».
26 грудня, через 130 років після прем’єрної постановки вистави в Парижі в театрі Вар’єте, на сцені Київського національного академічного театру оперети «Мадемуазель Нітуш» постане перед публікою яскраво та інтригуюче. Диригент і хормейстер — Ігор Ярошенко, балетмейстер — Вадим Прокопенко, сценографія і художник з костюмів — Юлія Заулична, а головні ролі виконають провідні артисти театру. Хто не встигне на прем’єру в грудні, то зможе побачити виставу 24, 25 або 31 січня.
Автор: Катерина Мащенко
Концертна організація: Київський національний академічний театр оперети
Концертний зал: Глядачевий зал Київського національного академічного театру оперети
Джерело: Газета "День"
|