Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Остапенко Дмитро Іванович
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
8 листопада 2017, середа
Поширити у Facebook

Національна філармонія останнім часом переживає щось на зразок зміни комунікативного формату.

Іншого вигляду із новим сучасним дизайном набули афіші й офіційний web-сайту, де тепер он-лайн можна купувати квитки на всі концерти. Крім того, філармонія прагне комунікувати зі слухачем через посередництво соціальних мереж.

Боротьба за слухача, а тим паче концертів класичної музики, зараз посилилася. В цьому сезоні чимало програм відбуваються під егідою Національної філармонії поза її традиційним Колонним залом ім. М. Лисенка. Так, у жовтні такі заходи відбувалися в галереях «Дукат» і Tauvers Gallery, лютеранській кірсі св. Катерини, «Білій залі» Будинку вчених, Музеї Марії Заньковецької тощо.

— У найбільших філармоніях Європи зазвичай є декілька залів — для виконання симфонічної, камерної музики тощо. Ми ж маємо тільки один Колонний зал ім. М. Лисенка, — каже Генеральний директор Національної філармонії України Дмитро ОСТАПЕНКО. — Творчий потенціал є. У філармонії працює два оркестри (симфонічний і камерний), десять ансамблів, двадцять чотири солісти-вокалісти і двадцять два солісти-інструменталісти, десять артистів розмовного жанру, чотири концертмейстери. Ми вирішили піти шляхом культурної експансії через співпрацю з різноманітними концертними майданчиками Києва. Зараз із нами працюють п’ять залів. Серед них є мистецькі галереї, в яких філармонія проводить концерти у форматі салонних концертів. Наприклад, із великим успіхом нещодавно відбулися концерти піаніста Антонія Баришевського в Tauvers Gallery і «Різоль-квартету баяністів» у галереї «Дукат».

Для філармонії це, насамперед, спроба розширити цільову аудиторію. Цікавий досвід співпраці з кірхою св. Катерини. Наприкінці жовтня тут відбувся концерт Київського камерного оркестру Національної філармонії України із програмою «Вечір серенад». Був повний зал. Не виключаю, що дехто раніше не був у філармонії, а тепер він про неї дізнався.

— Для нас це дуже цікавий досвід і велика честь, підкреслює Оксана ДОВГАН, управляюча Tauvers Gallery. — Дуже приємно, що філармонія довіряє нам своїх найкращих артистів. Крім того, це нагода заявити про нашу галерею. Зараз такий час, що всім ніколи, всі кудись поспішають. А тут відразу «два в одному» — сходив на концерт і разом подивився виставку.

— Ми функціонуємо не лише як церква, а й як культурний центр, — пояснює Олександр ПРОКОПЧУК, представник громади лютеранської кірхи св. Катерини. — Постійно у нас відбуваються концерти, творчі вечори, зустрічі. У виступі філармонічного колективу мене вразив надзвичайно високий професійний рівень музикантів. Це було щось надзвичайне! Наша постійна, сказати б, традиційна публіка — люди, які живуть неподалік і для них це прекрасна можливість культурного дозвілля. До речі, в листопаді та грудні вже заплановано наступні виступи філармонічного камерного оркестру.


Діячі мистецтв: Дмитро Остапенко
Концертна організація: Національна філармонія України
Джерело: НАЙДЮК Олеся



Інші:

Остап Лисенко - диригент, етнограф, музикознавець, педагог (140 років тому)
Як спів впливає на здоров'я?
Чому варто побачити балет "Норовлива донька" в Національній опері
Мирослав Скорик – геній, який прославив українську культуру!
Грав навіть у засланні: це композитор Барвінський, який пережив радянські табори
Музика незламності: гімн ВМС України отримав сучасне аранжування
Топ-10 молодих і перспективних акторів українського театру
Імена майбутнього української музики
Хор «Гомін» не очікував такого резонансу: мільйонні перегляди відео, розпродані квитки, додаткові концерти, турне Україною
Чому вагітним варто слухати класичну музику: науковці відповіли
«Симфонія перемоги». Як Бетховен і син гетьмана України перемогли Гітлера
Шляхами пам’яті: присвята Мирославу Скорику та Борису Лятошинському
Оперний співак, педагог, керівник театру «Музична драма», професор консерваторії
Дев'ять років тому в бою з російським агресором загинув соліст Паризької опери Василь Сліпак
Як П'ята симфонія Бетховена, присвячена українцю, стала символом перемоги
Тиха революція
9 червня день пам'яті Василя Барвінського
Консульство - філармонія: 20 років співпраці
"Зозулька" Соломії, або Трагічна доля Ганни Крушельницької
Дослідження виявило вплив музики на мозкові ритми людини
Випуск 2025: свято музики і таланту!
Легендарна "Мелодія" Мирослава Скорика має 20 версій і звучить на планеті кожні три дні
8 театральних прем'єр, які не можна пропустити в червні
Короткометражний фільм “ALONG THE LINES” увійшов до програми престижного TRIBECA FILM FESTIVAL
Яка зарплата у вчителя музики: що демонструє середній показник по країні
Батько Мирослава Скорика у 1939-му заробляв 500 злотих, а у 1941-му - 600 рублів
Видавництво "Родовід", "Танго для трьох"
Економіка дозвілля — скільки коштують квитки до кращих театрів ЄС
Актуальність опери у вічних питаннях
День пам’яті Дмитра Гнатюка
30-ліття «Віртуозів Львова»
Новий жанр у кіно: Анастасія Мамонтенко представляє «Маніфест духовного андеграунду»
Навіщо оркестру диригент: відповідь, яка здивує навіть меломанів
Міг навчати музики, але обрав бій за майбутнє без війни: чому вчитель обрав гармату замість класу
Дніпровський режисер поставив спектакль у Маріупольському театрі
Як у Львівському органному залі лікують душі музикою
100 років від дня народження видатного українського оперного співака Дмитра Гнатюка
Фестиваль-Премія ГРА оголосив лонгліст
Хореографка Катерина Курман — про нову постановку "Соляріс" у Львові та сучасний балет
Сто п’ять миттєвостей успіху
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
290510_011.jpg