Уже другий сезон поспіль колективом «І, Culture Orchestra» керує український диригент Кирило Карабиць | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Уже другий сезон поспіль колективом «І, Culture Orchestra» керує український диригент Кирило Карабиць
Карабиць Кирило
Уже другий сезон поспіль колективом «І, Culture Orchestra» керує український диригент Кирило Карабиць
6 серпня 2014, середа
Поширити у Facebook

111 талановитих музикантів віком від 18 до 28 років із семи країн Центрально-Східної Європи (Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Грузії, Молдови, України і Польщі) та ще й під диригування українського віртуоза – це «І, Culture Orchestra». Створений з ініціативи Варшави колектив – культурний проект програми Східне Партнерство ЄС – мав проіснувати лише півроку, проте минуло вже три роки, але він і далі концертує, а також має амбіційні плани на майбутні мистецькі сезони.

І, Culture Orchestra

Оркестр було створено як одноразовий проект, і ніхто не сподівався на продовження діяльності, – нагадує менеджер колективу Ева Боґуз-Мур.

– Цього року ми маємо справу з четвертим сезоном оркестру, який з’явився, як головний культурний проект польського головування в Раді Європейського Союзу в другій половині 2011 року. Відповідальним за культурну програму польського головування був Інститут Адама Міцкевича. Протягом того року ми мали багато виступів в країнах Західної Європи, а також виступали в Україні.

Польське головування в ЄС завершилося у грудні 2011 року, а разом із ним багато різноманітних проектів здійснених із цієї нагоди. Проте «І, Culture Orchestra» змушений був залишитися.

– У грудні 2011 року після дуже позитивних відгуків з боку музичних критиків, нас почали питати – а що далі? (...) Отже, було прийнято рішення продовжувати. У 2012 році ми реалізували гастрольну трасу державами Східного Пратнерства, адже колектив мав показати себе в державах, з яких походять його учасники. Ми вирушили в Білорусь, Молдову, знову в Україну. На жаль, нам не вдалося відвідати Вірменію та Азербайджан, адже в червні 2012 року відбулася ескалація конфлікту між цими країнами, проте музиканти і з Вірменії, і з Азербайджану пліч-о-пліч грали в нашому оркестрі.

... і грають сьогодні також, адже провідними музичними темами цьогорічного сезону стали твори композиторів з Вірменії та Азербайджану.


– Головна місія оркестру – показати культурний доробок країн, з яких походять його учасники.(...) Саме тому, окрім стандартної програми (...) ми виконуємо музику з країн Східного Партнерства. Цього року ми граємо твори азербайджанського митця Кари Караєва та вірменського композитора Арама Хачатуряна.

Цікавим є той факт, що вже другий сезон поспіль колективом «І, Culture Orchestra» керує український диригент Кирило Карабиць – наголошує менеджер колективу Ева Боґуз-Мур.

– Кирило Карабиць походить з України, тут він виховувався і мешкав у Києві до 18-річного віку. Потім він здобував музичну освіту на Заході, на Заході він і працює, проте цілий час до України повертається. (...) Це для нас дуже важливо, адже ми створюємо музикантам можливості виїхати на Захід із концертами та співпрацею з дуже добрими професорами – тобто можливістю навчатися на Заході. (...) Але дуже важливо, аби музиканти знали, що можуть потім повернутися до своїх країн і далі переказувати свій досвід. І таким прикладом власне є Кирило Карабиць. Він постійно повертається в Україну з концертами, для нього співпраця з нами була також елементом повернення до коріння. Це і праця з українськими музикантами, і репертуар, який ми виконуємо.

Як наголошує менеджер колективу Ева Боґуз-Мур, склад колективу кожного року змінюється, а бажаючих заграти в стоособовому оркестрі дуже багато.

– Цього року ми мали 700 бажаючих. Прослуховування від 2012 року відбуваються у два етапи. Перший етап – через інтернет за допомогою спеціальної платформи, до якої музиканти можуть завантажувати записи творів у власному виконанні. Перелік цих творів визначається нами. Викладачі з конкретного інструменту оцінюють кожний запис і відбирають найкращих конкурсантів. Під час другого етапу наші викладачі їдуть до столиць держав, з якими ми співпрацюємо, і відбувається друге прослуховування – вже на живо. (...) Ми шукаємо справжніх особистостей, (...) цей процес триває чотири місяці (від січня до квітня), це досить довго.

Далі тривають важкі репетиції, аби наприкінці літа розпочати виступи. Свій перший концерт цього року «І, Culture Orchestra» грає 5 серпня у польському Ґданську.

– Це буде наш камерний концерт. (...) А справжній перший симфонічний концерт відбудеться 7 серпня в залі Польської Балтійської Філармонії – звучатимуть твори польського композитора Анджея Пануфніка та російського митця Дмітрія Шостаковича. (...). Далі ми їдемо до німецького міста Кассель, де 10 серпня гратимемо музику угорця Ференца Ліста та азербайджанського композитора Кари Караєва.

Наступні концерти «І, Culture Orchestra» заплановані на 12 серпня у французькому Ла-Рок-д'Антероні, в рамках 34-ого Міжнародного фортепіанного фестивалю, та 17 серпня – в шотландському Единбурзі, в рамках Міжнародного фестивалю «Usher Hall». А останній виступ відбудеться 23 серпня у шведському Стокгольмі під час «Балтійського морського фестивалю».


Диригенти: Кирило Карабиць
Джерело: www.polradio.pl



Інші:

Станція, або розклад бажань: друга прем’єра за тиждень
Проєкт «Спадок» спільно з Музеєм Ханенків представляє альбом романсів на тексти класиків і обробки народних пісень ХХ століття
Королева українського театру. Як Марія Заньковецька "поставила на місце" Росію ще в XIX столітті і відреклася від родини заради сцени
Актор та керівник головного столичного театру звернувся до українців за кордоном
У Києві відбулася світова прем’єра першої опери Бортнянського, яка вважалася втраченою
«Театральна вечірка non stop»
Закарпатський народний хор увійшов у свій 79-й концертний сезон і розпочав підготовку до 80-літнього ювілею
НОВАТОРСЬКА ОПЕРА-КАБАРЕ «ТГШ. ПОДОРОЖ У ЧАСІ»
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КОРИФЕЯ УКРАЇНСЬКОГО ОПЕРНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА ЛЬВА МИКОЛАЙОВИЧА ВЕНЕДИКТОВА (1924 – 2017)
Станіслав Людкевич і Василь Барвінський, які не дали затихнути українській музиці
Духовність Центральної Європи в музиці: від Пендерецького до Пярта
Мистецтво неможливого
Пам’яті тої «Рути»
«Арсенал» Довженка в Берліні: Історія, яка резонує і через століття
Мельпомена Таврії
Зараз 11 наших людей у війську, - очільник Національної оперети Струтинський
Полон в росії замість фестивалю в США: музиканти з миколаївської 36-ї бригади перебувають у неволі
10 мудрих цитат легендарного актора Богдана Ступки про життя, любов та Україну
Ярослав та Інгігерда. Тисячолітня українсько-шведська історія кохання на фестивалі Bouquet Kyiv Stage- 16 серпня
”ВІД СЯНУ до ДОНУ”
Геніальний тенор
Змушували відкопувати тіла вбитих маріупольців: історія музиканта військового оркестру
Ukrainian Freedom Orchestra втретє зазвучить у світі
У музеї на Кіровоградщині діє виставка, присвячена ювілею відомого композитора і диригента
Опера «Тарас Бульба» лютого патріота Миколи Лисенка. Як її подати світові у час війни з росією?
Українсько-польські музичні мости Фонду “Pro Musica Viva”
ОПЕРА В ЕПОХУ ЗЛОДІЙСТВА
ЄВРОБАЧЕННЯ - МУЗИКА І НЕ ТІЛЬКИ
Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
126.jpg