Коли залунала класична музика… | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Коли залунала класична музика…
Півненко Богдана
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Коли залунала класична музика…
7 червня 2016, вівторок
Поширити у Facebook

Відомий французький музикознавець Ромен Роллан писав: «Музика, подібна дощу, крапля за краплею просочується в серце і оживляє його». Вона — це область почуттів і настроїв; це — в звуках виражене життя душі і єдина безгрішна чуттєва насолода.


Коли залунала класична музика…


Доторкнутися до прекрасного та віднайти апогей людського і духовного часто допомагає класична музика, яка пройшла випробування часом і є визнаним каноном зразкового твору у музичному мистецтві. І ось острожанам, студентам та гостям міста трапилася нагода поринути у атмосферу вічного і прекрасного і побувати на концерті відомої скрипальки.

У рамках другого туру фестивалю «Острог Ренесанс» в Острозькій академії відбувся концерт Богдани Півненко, заслуженої артистки України, лауреатки міжнародних конкурсів та національної програми «Нові імена України», солістки Національного ансамблю солістів «Київська камерата».

На концерті прозвучали твори відомих українських і світових композиторів: М. Скорика, В. Сильвестрова, Є. Станковича та інших.

Для кожного класична музика своя: когось ваблять неперевершені «Пори року» Антоніо Вівальді, хтось закоханий у «Карпатську рапсодію» Мирослава Скорика, спільне одне: така музика — вічна. Вона прекрасна і гармонійна, її головною особливістю є поєднання глибини переданих переживань з різноманітністю музичних прийомів. Вона супроводжує нас протягом століть. Її загадкова сила полягає в тому, що, слухаючи її сьогодні, ми відчуваємо ті ж почуття, що і перші слухачі.

Присутні також мали змогу насолодитися грою юних талантів — Ганни та Софії Кисляк і Олександри Хмари, яка виконала із Богданою Півненко одну з композицій.

До слова, Ганна та Софія — скрипальки-переселенки з Донбасу, лауреати міжнародних конкурсів.

Акомпанувала скрипалькам увесь концерт відомий концертмейстер Анна Хмара.

Зал захоплено слухав виконання творів, про що красномовно свідчили гучні оплески і вигуки «Браво» опісля кожної пісні.


Автор: Наталя Веляник
Виконавці: Богдана Півненко
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Джерело: Острозька академія



Інші:

Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
      © 2008-2024 Music-review Ukraine