Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Бабій Галина
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
12 березня 2019, вівторок
Поширити у Facebook

Про поєднання любові до музики та радійної журналістики говорили в ефірі Радіо Культура в програмі Музична сієста з продюсеркою та ведучою Українського радіо Галиною Бабій 
 
Ведучий 
 
Олександр Пірієв
 
 
Як у Вашому житті поєдналося закінчення Львівської консерваторії і життя журналіста?
 
 — Я приїхала за чоловіком в Київ. Він киянин, закінчив на три курси раніше від мене навчання. Він був уже тут, і мені нічого не залишалось, як взяти вільний диплом і приїхати до Києва. У мене було декілька варіантів: чверть ставки сольфеджіо у Вишгороді та цікава дослідницька робота в музеї Лисенка. Це не дуже тоді сподобалося моєму чоловікові. Він запропонував спробувати знайти щось більш видовищне, ніж робота в архіві. Я пішла у Відділ культури, і мені запропонували піти на радіо, оскільки я гарно володіла українською мовою, мала вищу музичну освіту. А тоді на музичне радіо брали людей лише з вищою музичною освітою. Так і потрапила на радіо.
 
 
Наскільки змінилося радіо з того часу, коли Ви почали на ньому працювати?
 
 — Для мене абсолютно змінилося, оскільки я працювала винятково у художньому мовленні, а зараз я веду грормадсько-політичні програми. Це для мене ніби друга вища освіта. Я дуже серйозно готуюся до цих програм, читаю багато матеріалів. Для мене це було випробування, але я вдячна часові, що він мені підкидає отакі планки.
 
 
Повертаючись до музики. У Європі відвідування концертів класичної музики - це невід'ємна складова освіченої людини. Яка ситуація з відвідуванням таких концертів у нас в Україні, на Вашу думку?
 
 — У нас в концертних залах я бачу здебільшого професіоналів, які не хочуть опускатися у своєму фаховому рівні.  Концерти - це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта. Ти без цього не можеш.
 
А які з крайніх концертів Вас вразили найбільше?
 
 — Це був концерт Марка Топчія, який відбувся в Майстер-класі. Можу сказати, що він є не лише талановитий вихованець мого чоловіка, а й дитина, яку ми всі в родині знаємо з чортирьох років. У нього дуже музична родина. Марку Топчію лише 28 років, він найбільш титулований гітарист не лише в Україні, а й світі. Він чудово ще грає й на фортепіано. Марко Топчій весь час хоче адаптувати фортепіанний матеріал до гітари. Йому мало вузького гітарного репертуару, він хоче розширити можливості цього інструменту.
 
Тож Ви бачите музикантів не лише на сцені, але й за лаштунками.
 
— Так, у мене дуже часто зав'язуються творчі стосунки з різними музикантами. Я вважаю, що це загалом притаманно мистецькому середовищу. До нас часто приходять додому. Це така "кухня", яка в мистецькому середовищі з покоління в покоління передається. Згадати хоча б Богдану Півненко. У неї вдома теж дуже часто збираються музиканти.
 
Ви згадали про нашу талановиту скрипальку, викладачку Богдану Півненко. Що Ви можете про неї сказати ще?
 
— Вона дуже демократична сприйнятті своїх колег. Я ніколи в ній нотки заздрості чи конкуренції не відчула. Хто б зі скрипалів не приїжджав, вона завжди організовує його майстер-класи для своїх же студентів, учнів. Вона завжди ходить на концерти. Мені такі людські речі, які домінують над фаховими,  дуже імпонують.
 
 
Слухати ефір повністю

 
Галина Бабій. Фото — Facebook

Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта



Музикознавці: Галина Бабій
Джерело: nrcu.gov.ua



Інші:

Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg