Особистість |
|
|
Афіша
Аудіо
Відео
Записи
Контакти
|
Наталія Сікорська
м. Київ
фортепіано; клавесин
Загальні відомості
Творча біографія
Творчий доробок
Репертуар
Публікації
Наталія Сікорська народилась у 1969 р. в м. Києві.
В 1984 році поступила до КССМШ ім. М.В. Лисенка, яку закінчила 1988 р по спеціальності фортепіано (клас П.О. Муравського).
В 1996 р закінчила фортепіанний факультет Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського (класи Г.Б. Непорожньої, Заслуженого артиста України Ю.М. Кота).
Приймала участь у міжнародних конкурсах піаністів: м. Бремен (Німеччина) в 1993 р., м. Геттінген (Німеччина) в 1995 р.; у міжнародному конкурсі виконавців на народних інструментах в якості концертмейстера в м.Хмельницькому (Україна).
В 1995р. – здобула диплом кращого концертмейстера; у міжнародних конкурсах камерних ансамблів: в м. Перемишль (Польща), в 1996 р. – здобула звання дипломанта, в м.Трієст (Італія) в 1998 р.
Після закінчення музичної академії пошуки власного шляху в музичному мистецтві зацікавилась спочатку бароковим клавірним репертуаром та згодом почала вивчати особливості виконання старовинної музики на автентичних інструментах, праці барокових теоретиків.
У 2000 році поступила та пройшла асистентуру-стажування на кафедрі старовинної музики НМАУ ім. П.І. Чайковського по спеціальності «клавесин» в класі проф. С.М. Шабалтіної.
У період 1994-2006 років працювала в Київському Державному інституті культури та мистецтв (пізніше Київському Національному університеті культури та мистецтв).
На створеній в 1998 році кафедрі старовинної та камерної музики КНУКіМ ініціювала відкриття класу клавесину, розробила та викладала курс лекцій з “Музичної риторики”, започаткувала ансамбль старовинної музики.
Разом з тим викладала також дисципліни «загальне фортепіано» та «камерний ансамбль», виконувала обов’язки заступника завідуючого кафедрою старовинної та камерної музики.
У 2002-2005 роках приймала участь у майстер-класах: м. Шопрон (Угорщина) в 2002 р. за фахом «старовинні клавішні інструменти» (клавесин, клавікорд, тангентпіано, піанофорте) у проф. Міклоша Шпаньї (Угорщина); м. Нароль (Польща) в 2003 р. за фахом клавесин у проф. Владислава Клосевича; м. Київ 2000-2005 всі майстер-класи проекту “Schola Cantorum Basiliensis в гостях у кафедри старовинної музики НМАУ ім.П.І. Чайковського”, а також курси старовинної нотації, генерал-басу та інтерпретації старовинної музики на клавесині, а також інші майстер класи професорів Г. Баха, Б. Біллетера, Е. Стефанської, С. Стембриджа та інших.
З 2002 року до цього часу є штатним провідним концертмейстером кафедри «скрипки» НМАУ ім.П.І.Чайковського.
Наталія Сікорська здійснює постійну концертну діяльність в якості піаніста-соліста, клавесиніста-соліста, ансамбліста та концертмейстера у творчій співпраці з такими відомими музикантами як Ігор Андрієвський (скрипка), Олександр Спренціс (скрипка), Георгій Коновалов (скрипка), Олександр Лагоша (альт), Анатолій Семікозов (мандоліна) на Україні (концертні зали Києва: Всеукраїнське музичне товариство – Андріівська церква, Хлібна національного заповіднику Софія Київська 1996-2008 рр., концертні зали Донецька та Білої Церкви, 2006-2008рр.), та за кордоном (Бельгія, Голландія –1999 р., Польща 2004-2005 рр., Угорщина – 2004 р..
Приймала участь у фондових записах та фестивальних виступах в складі оркестру Національного радіо (диригент заслужена артистка України В. Жадько).
У 2006 році виступила з сольним концертом та провела майстер клас «клавесинне виконавство» у м. Івано-Франківську на кафедрі інструментальної музики Інституту мистецтв Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника.
Багаторазово виступала з доповідями на наукових конференціях кафедри старовинної музики НМАУ ім. П.І.Чайковського та кафедри історії музики Харківського державного інституту мистецтв.
В науковому віснику НМАУ (вип. 24, книга 1) опублікована стаття “Прусські сонати Карла Філіпа Еммануїла Баха у контексті процесу оновлення музичних жанрів передкласичної доби”
Клавесин соло
Ж.-Ш. де Шамбоньєр. Павана «Бесіда богів».
Луї Куперен. Сюїта Ре-мажор: Прелюдія без тактових рисок, Алеманда, Куранта, Сарабанда, Гальярда, Чакона.
Й.-Я. Фробергер. Сюїта ля мінор №30: «Плач, створений в Лондоні під впливом приступу меланхолії», Жига, Куранта, Сарабанда.
Токати ре мінор №2, Соль мажор №3, ля мінор №12.
Дж. Фрескобальді. Чотирьохголосна «Канцона» Соль мажор (№3).
«Toccata Decima» (Фа мажор) з першої книги токат в перевиданні 1637 р.
Б. Паскуїні. Partite diverse di Folia.
А. Валенте. Танок з факелами.
У. Бьорд. Фортуна.
Павана «Сльози».
Алеманда, вольта та гальярда Соль мажор.
«Солдатський танок», «Волинка та гудок», «Флейта та барабан».
Дж. Булл. «Королівське полювання».
П. Філіпс. Обробка «Амаріллі» Джуліо Каччині.
Дж. Фарнебі. Спаньолетта.
Д`Англебер.Алеманда Соль мажор з сюїти №1.
А. Скарлятті. Balletto.
Д. Скарлятті. Сонати Фа мажор К.107, ре мінор К.1, Ля мажор К.113, До мажор К.159, Фа мажор К.?, Ре мажор К.400, Ре мажор К.299, ре мінор К.141, ре мінор К.213
Ж.-Ф. Рамо. Сюїта мі мінор: Алеманда, Куранта, Жига та рондо, 2-а жига та рондо, Перекликання птахів, 1-й рігодон, 1-й рігодон, дубль 2-го ригодона, мюзет та рондо, Тамбурін, рондо «Селянка».
Ф. Куперен.
Вісім прелюдій з «Мистецтва клавесинної гри».
Сюїта №4: «Марш одягнутих в сіре», «Вакханалії», «Хитрунка», «Будильник».
Чакона «Кохана» з сюїти №3.
Ж.Ф. Дандрійе. «Концерт птахів. Щебет». «Птичий гомін».
Ж.-Б. де Буамортьє. Сюїта №3: «Повелителька», «Блоха», «Ходунок», «Улеслива», «Войовнича».
А. Форкере. «Леклер» з сюїти №2, «Феран» з сюїти №3, «Рамо» та «Юпітер» з сюїти №5.
К. Дакен. «Зозуля».
Д. Букстехуде. Прелюдія та фуга соль мінор Bux WV 163.
Г.Ф. Гендель.
Сюїта №7 соль мінор: Увертюра, Анданте, Алегро, Сарабанда, Жига, Пасакалія.«Грайливість».
Менует соль мінор з сюїти Сі-бемоль мажор.
Г.Перселл.
Сюїта №1 Соль мажор: Прелюдія, Алеманда, Куранта, Менует. «Граунд» до мінор. «Новий граунд» мі мінор.
Й.С. Бах.
Токати мі мінор, соль мінор.
Фантазія та фуга ля мінор.
Капріччіо на від’їзд возлюбленого брата.
Арія з варіаціями в італійській манері.
Італійський концерт.
Англійська сюїта №3 соль мінор.
Прелюдії та фуги до мінор, ре мінор, Фа-діез мажор з 1 тому та до мінор, Мі-бемоль мажор, ля мінор з 2 тому ДТК.
А.Б. делла Чіайа.
Соната До мажор в чотирьох частинах: Токата, Канцона, Алегро, Жига.
В.Ф. Бах.
Полонез Мі-бемоль мажор.
Клавесин з оркестром
Д.Бортнянський
Концерт для клавесину з камерним оркестром (з власною каденцією)
Й.С. Бах.
Концерт для клавесину з камерним оркестром Ля мажор.
Концерт для клавесину з камерним оркестром фа мінор.
Ансамблі з клавесином С. Россі.
Тріо-Соната соль мінор для двох скрипок та басо контінуо.
Д.Кастелло.
Тріо-Соната Соль мажор для двох скрипок та басо контінуо.
Д. Букстехуде
Соната Ре мажор для віоли да гамба та басо контінуо в 3-х частинах.
Ж.-Ф. Рамо
Концерт №3 для клавесину, двох скрипок та віолончелі: La pouplinière, La Timide, Tambourin, Tamourin en Rondeau.
Г.Ф. Гендель
Соната Ре мажор для скрипки та басо контінуо в 4-ох частинах ор.1 №13.
Соната мі мінор для скрипки та басо контінуо в 4-ох частинах ор.1 №15.
Ф. Кореллі
Соната «Фолія» № 12 для скрипки та басо контінуо.
Ж.-Б. Леклер
Соната Ре-мажор для скрипки та басо контінуо в 4-х частинах.
Соната Сі мінор для скрипки та басо контінуо в 3-х частинах.
Тріо-Соната Фа мажор для двох скрипок та басо контінуо в 4-х частинах.
Г.І.Ф. Бібер
Соната «Реперезентатива» Ля мажор для скрипки та басо контінуо.
Ш.-Ф. Бранше
Соната Фа мажор для скрипки та басо контінуо в 3-х частинах.
Ж-Ж. Мондонвіль
Соната соль мінор для скрипки та басо контінуо в 3-х частинах.
Г. Перселл
Тріо-Соната (Чакона) соль мінор для двох скрипок та басо контінуо.
Ф. Вивальді
Соната Сі мінор для скрипки та басо контінуо в 3-х частинах ор.2 №5.
Ф. Пікконе
«Сінфоніа» ре мінор для мандоліни та басо контінуо в 3-х частинах.
Д. Скарлятті
Соната мі мінор К.81 для солюючого голосу та басо контінуо.
Соната Ре мінор К.89 для солюючого голосу та басо контінуо.
Й.С. Бах
Соната Сі мінор для скрипки та клавесину в 4-х частинах BWV 1014.
Соната Ля мажор для скрипки та клавесину в 4-х частинах BWV 1015.
Соната Соль мажор для скрипки та басо контінуо в 4-х частинах BWV 1021.
Соната мі мінор для скрипки та басо контінуо в 4-х частинах BWV 1023.
Дж.Б. Жервазіо
Соната Соль мажор для мандоліни та басо контінуо в 3-х частинах.
А. Гуерра
Соната Соль мажор для мандоліни та басо контінуо в 3-х частинах.
К.Ф.Е. Бах
Соната соль мінор для скрипки и клавесина в 3-х частинах.
М. Березовський
Соната До мажор для скрипки та басо контінуо в 3-х частинах.
Ю. Іщенко
Маленька партита №3 для клавесину, флейти, скрипки та віолончелі.
Клавесин/Фортепіано соло
К.Ф.Е. Бах. Варіації на тему іспанської Фолії (1778 р).
Прусська соната №6 Ля мажор в трьох частинах.
Вюртембергська соната №3 мі мінор в трьох частинах.
Вюртембергська соната №4 Сі бемоль мажор в трьох частинах.
Соната До мажор W.62/10 в трьох частинах.
Сюїта мі мінор W.62/12: Алеманда, Куранта, Сарабанда, Менует 1, 2, 3, Жига.
«Алегро» До мажор. «Рондо» сі мінор. «Фантазія» ре мінор.
В.А. Моцарт. Соната Фа мажор №2.
Соната Сі-бемоль мажор №3.
Соната до мінор №14.
Варіації на тему менуету Дюпора.
«Фантазія» до мінор KV 396.
«Марш» До мажор та Фа мажор.
Й.Кр. Бах. Соната до мінор в 3-х частинах.
Фортепіано соло
Й. Гайдн. Соната Фа мажор Hob. XVI/23.
Соната Ре мажор Hob. XVI/37.
Соната Мі-бемоль мажор Hob. XVI/49.
Л. ван Бетховен. Соната до мінор ор.13.
Соната Ля-бемоль мажор ор.26.
Соната ре мінор ор.31 №2.
Ф. Шуберт. Експромт Ля-бемоль мажор ор.142 №2.
«Велика» соната ля мажор (1828 р.)
Р. Шуман. Три романси ор.28.
Ф. Шопен. Етюди ор.10 №№3, 4, 5, ор.25 №2, 6, 11, 12.
Мазурки ор.17.
Скерцо ор.31.
«Великий вальс» ор.42.
Концертне алегро ор.46.
Балада ор.47.
Ноктюрни ор.9 №2 та ор.48 №2.
Й. Брамс. Дві рапсодії ор.79.
К. Дебюссі. Етюд «Для «п’яти пальців» за месьє Черні» (№1). Етюд «Хроматичні послідовності» (№7).
«Бергамаска сюїта»: Прелюдія, Менует, «Місячне світло», Пасп’є.
Сюїта «Дитячий куточок»: «Доктор Gradus ad Parnassum», «Колискова слона», «Серенада ляльці», «Сніг танцює», «Маленький пастух», «Ляльковий кейк-уок».
М. Равель. «Благородні та сентиментальні вальси».
Е. Гріг. Соната мі мінор ор.7.
С. Рахманінов. Прелюдія соль мінор тв.23 №5.
«Елегія» тв.3.
О. Скрябін. «Дві поеми» тв.32.
Етюди фа-діез мажор та фа мінор тв.42.
Д. Шостакович. Прелюдія та фуга до мінор.
Прелюдія та фуга Мі-бемоль мажор.
С. Прокофьев. «Сарказми» ор.17.
Соната №9 ор.103.
Ансамблі з фортепіано
В.А. Моцарт. Соната мі мінор для скрипки та фортепіано KV. 304.
Тема з варіаціями ре мінор для скрипки та фортепіано KV. 334.
Шість варіацій соль мінор на французьку пісню «Нажаль, я втратила свого коханого» для скрипки та фортепіано KV.374b (360).
Соната Соль мажор для скрипки та фортепіано KV. 379.
Квартет соль мінор для фортепіано, скрипки, альта та віолончелі KV.478.
Л. ван Бетховен. Соната для віолончелі та фортепіано Фа мажор ор.5 №1.
Соната для віолончелі та фортепіано соль мінор ор.5 №2.
Соната Ля мажор для скрипки та фортепіано ор.12 №2.
Соната Фа мажор для скрипки та фортепіано ор.24.
Квартет Ре мажор для фортепіано, скрипки, альта та віолончелі Wo0 36 №2.
Ф. Шуберт. Соната Ре мажор для скрипки та фортепіано D.384.
Соната Ля мажор для скрипки та фортепіано D.574.
Соната ля мінор для альта та фортепіано D.821
Р. Шуман. Квартет Мі-бемоль мажор для фортепіано, скрипки, альта та віолончелі ор.47.
«Адажіо та Алегро» для альта та фортепіано ор.70.
«Казкові картини» для альта та фортепіано ор.113.
Й. Брамс. Соната Ля мажор для скрипки та фортепіано ор.100.
Соната фа мінор для альта та фортепіано ор.120 №1.
С. Франк. Соната Ля мажор для скрипки та фортепіано.
Ф. Пуленк. Соната для гобоя та фортепіано (тв. 1962 р).
А.Онеггер. Соната для альта та фортепіано.
П. Хіндеміт. Соната «Ре» для скрипки та фортепіано ор.11 №2.
А. Шнітке. Сюїта в старовинному стилі для скрипки та фортепіано.
А. Пьяццолла. «Велике танго» для віолончелі та фортепіано.
2023 грудень 12 вівторок |
|
|
|
м. Київ, Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
“Від мадригалу до кантати”
музичні «мандрівні сюжети» епохи бароко |
|
2018 грудень 26 середа |
|
|
|
м. Київ, Великий зал Національної музичної академії
Різдвяний Бах
До 333-річчя народження легендарного німецького композитора |
|
2016 березень 12 субота |
|
|
|
м. Київ, Концертний зал Будинку актора
Офіційне відкриття фестивалю «Франкофонія»
Проект "Нова філармонія" |
|
2015 квітень 29 середа |
|
|
|
м. Львів, Концертний зал Львівського будинку органної і камерної музики
“ЧОТИРИ КЛАВЕСИНИ”
На один день Львів стане клавесинною столицею України |
|
2015 лютий 6 п'ятниця |
|
|
|
м. Київ, Концертний зал Будинку актора
Концерт камерної музики. Наталья Сікорська (ф-но) та Юлія Білоусова (віолончель)
|
|
2015 січень 29 четвер |
|
|
|
м. Київ,
Майстер Бродманн запрошує!
Київ, Будинок письменників, вул. Банкова, 2 |
|
2013 серпень 25 неділя |
|
|
|
м. Київ, Мистецький центр "Шоколадний будинок"
«l`Entretien des Dieux» (розмова небожителів)
Солістка - Наталія Сікорська, клавесин, фортепіано |
|
2013 травень 12 неділя |
|
|
|
м. Київ, Концертний зал Будинку актора
МИСТЕЦТВО МУЗИЧНОГО БАРОКО
Мауріціо Парзі (флейта, Італія), Ромео Чуффа (флейта, Італія), Наталія Сікорська (клавесин, Україна), Юлія Білоусова (віолончель, Україна) |
|
2012 вересень 16 неділя |
|
|
|
м. Київ, Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
«Arboretum Musicale»
Рідкісні твори ХVIII століття для двох клавесинів |
|
2012 січень 28 субота |
|
|
|
м. Київ, Галерея Фонду сприяння розвитку мистецтв
Вечір старовинної музики
Дипломант міжнародних конкурсів Наталія Сікорська (клавесин) |
|
2011 вересень 7 середа |
|
|
|
м. Київ, Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Йоганн Себастіан Бах. Концерти для одного, двох, трьох і чотирьох клавесинів
|
|
2010 листопад 7 неділя |
|
|
|
м. Київ, Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Бела Барток (1881-1945)
До 130-річчя від дня народження |
|
[
|