Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали "Мадемуазель Нітуш" | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали
Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали "Мадемуазель Нітуш"
10 січня 2014, п'ятниця
Поширити у Facebook

"В душі нема спокус життя, живе душа для райського натхнення" - співає на сцені Київської оперети 28-річна Ольга Федоренко. Її героїня Деніза вчиться у монастирському пансіоні, але мріє про велику сцену. Репетирують французьку оперету "Мадемуазель Нітуш". Перша прем'єра відбулася 26 грудня - рівно 130 років після того, як спектакль був уперше поставлений у Парижі в театрі "Вар'єте". Атмосферу монастиря на сцені підкреслює блакитне освітлення, жіночий хор виконує свої партії, склавши руки ніби у молитві. Сама головна героїня спершу грає кілька акордів на арфі, потім танцює разом із балетом на пуантах.

В Киевской оперетте показали "Мадемуазель Нитуш". Фото: Ольга Каменева

""Складніше зробити кілька па на пуантах, ніж грати на арфі," - розповідає Ольга у гримерці, сидячи за фортепіано. "Для балету потрібна розтяжка, гарна фізична форма. З арфою мені простіше - беру уроки вже другий місяць, можу зіграти кілька мелодій. Поки тренувала правильний щипок, мала мозолі на пальцях. Сучасний театр вимагає від актора бути універсальним."

Для Ольги це перша головна роль, в Київській опереті артистка працює другий рік. У перерві репетиції до гримерки заходить костюмерка, просить Ольгу поміряти високі шкіряні чоботи. "Моя героїня має кілька образів: із правильної дівчинки з пансіону за одну ніч вона перетворюється на зірку оперети. Її третє обличчя - солдатка: тікаючи із театру вона потрапляє у казарму. Там одягає військовий мундир і грає на барабані, тож барабан також довелось освоїти для ролі."

В Киевской оперетте показали "Мадемуазель Нитуш". Фото: Ольга Каменева

На афіші до вистави "Мадемуазель Нітуш" обличчя Ольги поділене на дві половини: одна загримована під ученицю пансіону, друга - під актрису оперети. Друга дія вистави показує світ театру, де всі носять маски. Двоповерхова декорація точно повторює вигляд справжньої сцени і завіси Київської оперети. Режисер вистави Богдан Струтинський, 43 роки, включив у сюжет оперети вставний номер "Брехня".

"На жаль нас всіх оточує вона - брехня, панує в світі нашому щодня - брехня..." - співає артист зі сцени.

"Взявся за цю виставу завдяки ідеї брехні, бо ми сьогодні всі граємо багато ролей, - каже художній керівник театру. - Змінюються епохи, соціальні статуси, світогляди, але не змінюються проблеми. Україна сьогодні теж носить маску. Номер "Брехня" актуальний і гостросоціальний, це врізка сучасності, тому артист співає у мікрофон, в манері мюзик-холу. За це можуть "бити", а можуть і хвалити, але глядач завжди готовий до правди."

У січні прем'єру "Мадемуазель Нітуш" покажуть 24, 25 і 31 числа.


Автор: Катерина Кисельова
Фото: Ольга Каменєва
Концертна організація: Київський національний академічний театр оперети
Концертний зал: Глядачевий зал Київського національного академічного театру оперети
Джерело: gazeta.ua



Інші:

Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
У Львівському органному залі тріумфально прозвучав Гімн Незламності українців
З нагоди Дня міста незламний Харків вітали світові оперні зірки. Людмила Монастирська та Олег Злакоман заспівали у великому концерті «Хариків об’єднує серця!»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
806.jpg