В гостях у великого Вівальді | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
В гостях у великого Вівальді
Академічний симфонічний оркестр
Сукач Микола
В гостях у великого Вівальді
9 грудня 2018, неділя
Поширити у Facebook

На гостини до Вівальді запросили чернігівських глядачів скрипалі Олександр Семчук, Катальдо Де Пальма та академічний симфонічний оркестр «Філармонія» на чолі з художнім керівником та головним диригентом – заслуженим діячем мистецтв України Миколою Сукачем.

З виступу у Чернігівському обласному філармонійному центрі фестивалів та концертних програм всесвітньо відомі музиканти розпочали свій тур під назвою «В гостях у великого Вівальді». «Це – україно-італійський тур з точки зору культури, з точки зору музики», - каже маестро Семчук.

Заслужений артист України Олександр Семчук не тільки гастролює по всьому світу, а й завідує кафедрою у Міжнародній музичній академії в італійській Імолі. Музикознавці зазначають, що його «віртуозний стиль відрізняється надзвичайно вдумливим і сучасним трактуванням музики».

Італійський скрипаль та альтист Катальдо Де Пальма теж активно концертує, а також співпрацює як концертмейстер з оркестрами Королівського театру Парми, філармонійним оркестром театру Феніче у Венеції та симфонічним оркестром Абруццо, є професором консерваторії Фоджи та професором університету Сунгшин у Сеулі (Корея). В Україні маестро Де Пальма вперше. Каже, для нього велика честь виступати з провідними українськими музикантами.

Програма «В гостях у великого Вівальді», представлена 5 грудня 2018 року чернігівській публіці, - особлива. «Через неї червоною лінією проходить тема Антоніо Вівальді», - підкреслює Олександр Семчук. Так, наріжним каменем програми став його Концерт №4, Op. 8, RV 297, «Зима» з циклу «Пори року». Також в концерті прозвучали «Пори року в Буенос-Айресі.

Весна» Астора П’яццолли, «Пори року. Переосмислюючи Вівальді. Літо» Макса Ріхтера, «Американські пори року. Осінь» Філіпа Гласса, «Якось в гостях у великого Вівальді» з Камерної симфонії №7 Євгена Станковича. «Антоніо Вівальді – композитор, який не тільки «поставив стовпи и натягнув дроти» в музиці, а й пустив по них струм, - вважає керівник оркестру «Філармонія» Микола Сукач. – Він і зараз звучить настільки актуально, ніби він наш сучасник. Тому всі композитори так чи інакше звертаються до його музики.

Наприклад, «Якось в гостях у великого Вівальді» Євгена Стаковича – це твір, в якому можна почути і теми Вівальді, і український фольклор. Представлені в концерті твори дуже різні, але ми побудували програму так, що наприкінці завжди звучить музика Великого Маестро – музика, яка ніколи і нікого не залишить байдужим».

Завершальним акордом виступу стала Симфонія кончертанте для скрипки, альта та струнних KV364, Es-Dur Вольфганга Амадея Моцарта.

Після Чернігова програму «В гостях у великого Вівальді» побачать Вінниця, Рівне, Івано-Франківськ, Чернівці і Луцьк.


Колективи: Академічний симфонічний оркестр "Філармонія"
Диригенти: Микола Сукач
Концертна організація: Чернігівський обласний філармонійний центр
Джерело: Чернігівський монітор





Інші:

Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
У Львівському органному залі тріумфально прозвучав Гімн Незламності українців
З нагоди Дня міста незламний Харків вітали світові оперні зірки. Людмила Монастирська та Олег Злакоман заспівали у великому концерті «Хариків об’єднує серця!»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine